Arkadaşlar merhabalar 37 haftalık hamileyim çok az bir süre kaldı doğuma ben aslında en başından beri kendimi normal doğum diye ayarlamistim avantajları sebebiyle gerek hemen toparlanirim gerekse de bebeğimle hemen daha çabuk ilgilenebilirim diye normal istiyordum fakat kayınvalidem aşırı derecede aklımi karıştırdı kendisi 3 tane normal doğum yaptığı için vajinanın genişlediğini söyledi idrar tutma konusunda da sıkıntılar olduğunu söyledi ne yapacağımı şaşırdım gerçekten normal doğumdan sonra rahim kendini toplamiyor mu bu platformdan başka soracak yerim olmadığı için sizlere soruyorum şimdiden teşekkür ederim