ogrencianne35 nasıl söylemiyorlar ki anlamadım. Ben hastaneden çıkarken bana bir defter verdiler. Her sayfasında ay ay bölüm var. Son sayfasında da hangi aylarda hangi aşı olacak yazıyor. Çocuk doktoru özelde bu deftere her ay boy kilo vs işliyor. Sağlık ocağındaki ebemiz de bu defteri alıp aşıları yazıyor, gelecek aşı tarihini yapıştırıyor. Çocuk doktoru defterin başına özel aşıları zımbaladı. Bilgi verdi anlattı.
Bu defter herkese verilmiyor mu anlamadım. Hadi benim hastane özeldi verdi ama devletin sağlık ocağı da defteri alabilir miyim diyor.