ogrencianne35 devlet ve özel tük asilari yaptırıyorum kızıma evet keşke hepsi ücretsiz olsa ama yapcak birsey yok hemsireyim ve menenjitten ölen çok çocuk hastam oldu pek sağ kalana rastlamadım rota virüs dersen zaten çok yaygın birsey ve benim düşüncem gerekirse elimdeki telefonu satarım yine de bu asilari yaptırırım 2. Bebeğime de hepsini yaptircam