Bende çok kararsız kalmıştım kziimin adı nilda içime sinen tek isim bu oldu düşük tehlikem vardı sonra bebegin eşi aşağıda dediler ama o hiç pes etmedi hem.mucize demek hemde zırhını kuşanmış savaşmaya hazır savaşçı kadın demek kızımın hep güçlü bir kadın olmasını istiyorum heleki bu devirde şimdi yine hamileyim oğlum.olursa barlas koyucam oda savaşçı erkek demek aynı zamanda eski dilde müjde getiren demek bizd3 isimler yerine oturdu size de bir fikir olur belki