1996-1995 Birglbiray Allah razı olsun siz böyle söyleyince içim rahatlıyor. Ne olacağını Rabbim bilir tabiki ama sizlerde içime su serpiyorsunuz rahatlıyorum braz olsun. Babası gibi sabırsız bizimki. 😂 Sağlıklı olsunda gerisi önemli değil.
1996-1995 1234 ay maşallah sağlıkla hayırla büyütün inşallah. Banada dua edin benm kızımda sağlıkla gelsin.
1234 1996-1995 merak etme cnm sahlıcakla doğacak inşallah. Kuvoze girer dıyede korkma solunum sıkıntısı ceken bebekler giriyor kuvoze cnm 40 haftada dogup kuvoze gırende var 35 haftada dogup girmeyende var
1996-1995 1234 inşallah sağlıkla gelsin gerisi önemli değil. Kiloyu doğunca da alır tek derdim sağlıklı olması. Bekliyorum şimdilik. Geleceksede hayırlısıyla sağlıkla gelsin. Doğru söylüyorsunuz ama işte insan Kendini unutup yavrusuna dalıyor ister istemez.
Cansum1 1996-1995 cnm çok geçmiş olsun bizde 35+5 olduk haftaya perşembe kontrolumuzzzz var eğer 3 5 cm açıklık olursa yatış vericem dediii özel hastanede mi yatıyorsunuz ne gbi birşey yapılıyor bugünde sz su mu isrsr mı çözemedim geldi çok korkuyorum bir yandan
1996-1995 Cansum1 yatış verildi tedbir amaçlı ciğer geliştirici vuruldu biri sabah yatınca biri daha yeni. Nst bağlanıyorum ara ara bide sabah yatınca rahatlasın diye serum takılmıştı şimdi öyle bakliyorum arada bi nst çekiliyor arada bir kalp sesi dinleniyor başka bişey yok. 4-5 cm olursa doğumu başlatacağını söyledi doktor bana dola olarak gelmesini gelirse durdurmayacağını yada başlasın diye suni sancı vermeyeceğini söyle yattım bekliyorum. Devlet hastanesinde yatıyorum ben. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah bebe işler 37 ye kadar dayansın 3 günüm kaldı benim. Rabbim sizinde yardımcınız olsun.
Gudigudi 1996-1995 benim de 36+1 1.5 cm aciklik vardi sanci vardi. Doktor adalat ve magnezyum yazdi kasilmalarim durdu. Haftaya persembe tekrar gidicem dogum icin gun verecek. Sizin doktorunuz ilac falan bisey vermedi mi?
1996-1995 Gudigudi hayır vermedi riskli dönemi atlamışsın bebeğin keyfine bakacağız artık gelmek isterse gelsin istemezsede sorun yok bekleriz dedi yatırdı.
Kbrars10 1996-1995 Canım yazmıştım bir kaç önce sana konuştuk tan sonra benimde agrılarım vardı hafif yatış yaptılar ıkı tane serum verildi bide ilaç veriyorlar kontrol altındayız bakalım sağlıkla gelsinler yeterki
1996-1995 Kbrars10 bugün sancı çıkıyor. Doktor çıkartmaz beni hatta böyle giderse açılmam artar doğum olur. Rabbim hayırlısıyla sağlıkla versin yavrulamızı kucağımıza inşallah. Doğuranları gördükçe gelsemi acaba diyorum bi yanım tedirgin bi yanım sabırsız.😇 Hayırlısı olsun inşallah sana bana tüm hamişlere. 🙏
Kbrars10 1996-1995 amin Canım inşallah benım kesildı sabah nstde agrım çıkmadı bakalım artık hayırlısı olsun hepimiz için 🤗
1996-1995 Kbrars10 benm bgun çok çıktı sancım ama serum verdiler yine kesildi. Böyle olmasıda iyice strese sokuyor beni. Ha geldi ha gelecek diye. Açılma aynı ilerleme yok ama ara ara sancı oluyor. Yarında açılma olmazsa taburcu edecekmiş doktor. Bakalım bekleyip göreceğiz. Sağlıkla gelsin kızım valla başka bişey istemiyorum artık bunaldım hastanede doğuran gidiyor kucağında bebişi. Bi yanım gelsin diyo bi yanım dursun.🤔🙄