prensannesi37 Mega123 evlatlarımız için canımız feda 🥰🥰 sağ salim dünyaya gelsinler de hiç bişey istemiyorum artık 🥰
Damlaranadagtekin 00:00 itibariyle 42 kaldi cok heyecan verici bir durumdayim bir o kadar da korkuluyum nasil çıkacak bu bebek diye 🤐🤐
UsanmazPandaaa Mega123 çok zor gerçekten Allah yardımcımız olsun inşallahhh😩 senin bebiş nasıl kilosu durumu
Deletedmom23234 Son 39 fakat zorunlu sezaryen 🌸 merak ettiğim şey kaç gün önceden sezaryen’e alınıyor acabaaa 🤷🏻♀️💃🏻
UsanmazPandaaa Deletedmom23234 askm bebege göre o 39 a kadar yolu var ilkinde 39+4 de oldu ne kadar durursa o kadar iyi diyorlar
-MinikMucizem- Deletedmom23234 38. Hafta itibari ile alınıyor diye biliyorum ama benim ilk gebeligimde 37de suyum geldi gece sabahına sezaryen a aldılar şimdide uygulamadan hep 10 öncesi diye hesaplıyorum tabi oğlum supriz yapmazsa 🤗