Dorina bu hamileliğimde bende yaşıyorum ama psikolojik hepsi. İlk bebeğimi doğuma yakın bir zamanda kaybettim. Kaybetme ve birşey olacak korkusu yaşıyorum sürekli. Doktora giderken yüreğim ağzımda hep. Ama en son gittiğimde bunu aştığımı fark ettim. 20 haftalığım bu arada. Çok zor bir süreç. İnsanın kafasında halletmesi gerek bunu, hastalık boyutunda ilerliyorsa destek almak şart. Bebeği de olumsuz etkiliyor çünkü