Badealya bende batmandayim dunya hastanesine gidiyorum. Medicalde cok duydum poliklinikte doktorlar iyi ilgileniyor ama esas dogum zamanina gelince oradaki hemsireler vs yardimci olmak yerine dogum yapacak insani daha cok strese sokuyorlar 2 arkadasimda da yasadim bunu yani. Suan hastane temizligi, doktordan ilgisinden ve hemsirelerden vs gayet memnunum tum ekip hem cok anlayisli hem hijyen