Badealya hamileliği hastalık olarak görmüyorlar çünkü ki öylede olmalı bence. Riskli bir durum yoksa,herşey normalse ultrason bakılıp gönderilir zaten. Bende çok didikleyen ve konuşan drlardan pek hoşlanmıyorum dr sakin olmalı ki hastada olsun öyle dr bana güven veriyor. Zilan hast. Yüksel bey var onu deneeyebilirsin baya ayrıntılı konuşuyor. Herkesin beklentisi farklı işte😊 hepimizin hayırlı doğumları olsun inşallah🙏