Seda_nrr ben hep insanları kınadım. Değişik değişik isimler koyuyorlar bildiğimiz isimlere nolmuş diyordum. Eşim tutturdu liya olsun diye 😄 hayaliymiş kızı olursa liya koymak istiyormuş. Bi daha kaç kere kızı olucakmış falan. Tükürdüğümü yaladım resmen 🤣 bende ece olsun istiyordum. Bide iki isime hep karşıydım, onda da tükürdüğümü yaladım. Ece liya olacak 😄