Taze bir anne olarak söylüyorum bayanlar bu aylarda doğum yapacak olanlar çit çitli vadiden başka bişey giydirilmiyor o kadar heveslenerek hastane çıkışı yaptırdım ama sadece bir kez giyebildi bebekde olsa çok terliyor bu arada biz Bursa’da yaşıyoruz tabiki yaşanılan yerde çok önemli