Burcu98 Ozgesapmaz ben 3 gün önce yaptırdım hemen belli oluyor ama bekletme hemen yaptır su ise bebek susuz kalır
Fasulyemm17 Ozgesapmaz bana baktı çok acımadı iki snye felan ama su değil akıntıymış benimki benimki bildiğin pantolonumu ıslatmıştı
Babybe Ozgesapmaz 30+1 iz bizde. Aynı sorun bende de var aşırı terliyorum popoma kadar. Dün doktorumla görüştük ve su gelmesi yaklaşık 2-3 su bardağı kadar birden olurmuş. Biz doğumdan konuşurken böyle bi bilgi verdi, belki de terliyosunuz hava aşırı sıcak
Ozgesapmaz Babybe bende öyle düşünüyorum ama klima altından çıkmadığım zaman bile olduğu İçin artık merak etmeye başladım
Fasulyemm17 Ozgesapmaz korkma canım ama hastaneye git tahlil ver için rahat etsin ben direk acile gittim korkmuştum çünkü
Babybe Ozgesapmaz Yemek yerken bile kalktığım sandalye ıslak. Salonda klima altında oturduğum koltuk bile merak etmeyin🌸
Asl90 Ozgesapmaz yaptıranlar var canım yaptır içğn rahat etsin. Yanlış hatırlamıyorsam eczanede satılan bir ürün var çamaşırına yerleştiriyorsun su mu değil mi anlaşılıyordu bilgisi olan yazar. Ama büyük ihtimalle akıntıdır
Itsdlr Ozgesapmaz Merhaba yeniden😀 Amnisure testi, daha birkaç hafta önce yaptırdım. Yaptırmayı düşünüyorsanız basit bir test endişelenmenize gerek yok
Ceylanergen Ozgesapmaz idrar kültürü baktılar benden hep akıntım var başından beri ama tahlilde köyü bişey çıkmadı
Itsdlr Ozgesapmaz Karşıyaka siz? Can hastanesinde yaptırdım ben de testi, çok tatlı 2 ebeye denk geldim