Ozgesapmaz benimde çok akıntım oluyordu aynı bebeğin suyu sandım normalde suyum geldi denir o şekil değil zatende, sürekli iç camasiri değiştiriyordum birde ayakta kaldığımda dahada fazla geliyordu. Doktor kontrolünde söyledim bebeğin suyu gayet güzel dedi ama yinede emin olalım deyip acile test için gönderdi, vajinaya bir çubuk batirdilar 10 15 dakika içinde sonuçlar çıktı ve normal akıntıymış