Puding 6+4 haftalık gebeyim ben bende cumartesi gittim bnada kese var kalp atışı yok dedi korktum bi sonra alttan bakıcaz dedi benim doktorum cok iyi ve dikkatli ilk başta alttanda duymadı daha sonra bana nefesini tut dedi nefesimi tuttum zaten cok net duymayı bekleme sadece ekrandaki ses dalgasının gidip geldigini azdan biraz cokta kalbini duyduk bana 1 hafta sonraya gün verdi yani 7 haftamda ozaman tekrar dinlicez dedi bende hatta post acmıştım inan stres yapmaya gereken bişey yok öyle yazanlar oldu ki 8 haftada duyanlar varmış ki suan zaten cok ufak 7 haftan dolsun oyle git bide bana giderken cikolata ve vişne suyu ic dediler bende sana diyim stres yapma sakın