Puding lütfen korkmayın öncelikle herşey allahtan , rabbim ne derse o olur . Benimde ilk ve uzun süre beklediğim bir gebelik . 5 haftada öğrendim keseyi gördüm . 7 hafta doktorum bebeğin kalbini gösterdi çok küçük sağlıklı bulmuyorum dinlemeyi dedi. 10 haftada dinleyelim zararı olmasın dedi. Sizden rica canınızı sıkmayın başka doktora gidin , beklemek zor biliyorum ben 10 haftayı sabırsızlıkla bekliyorum bence içiniz rahatlasın düzgün bir doktora gidin. Ama nolur üzülmeyin