Baslamaniz daha iyi olmus riske atmayin bence doktoruda degistirin.. bende kullaniorum oksapar bu ikinci gebeligim. doktorlar ozellikle gobekten yapin diolar diger arkdaslarimda farkli doktorlara gtti kol ve bacak degil de ozellikle gobekten yapilmasini tavsiye ediolar birgun sag birgun soldan donusumlu vurun etinizi iki parmak arasinda bir elinizle sıkıp igneyi yavasca enjekte edin bolgeyi ovusturmayin.