Hanımlar ben ilk bebeğimi 9+5 de kaybettim de ondan sonra genetik test yaptırdım 3 genim de sıkıntı çıktı ve pıhtılaşma var denildi hamile kaldığında kan sulandırıcı iğne kullanman gerek denildi şuan 4+6 hamileyim fakat dün doktora gittim doktor çok ta büyük bir sorun değil iğne kullanmanı gerektirecek dedi fakat bende hani diğer doktor böyle böyle demişti diyince rapor çıkardı oksapar 4000 lik yazdı ve ecopirin pro yazdı şimdi ben napsam kullansam mi kullanmasam mi
Birde kullananlar ne zaman başladı kullanmaya