eaktr Asdf1233 2. Dozda ablam kötü oldu benimde. Sıtma ateş halsizlik bulantı gibi şeyler oldu. 2. Gün sonumda geçti. Parol içti bu arada. Profesörlerle irtibata geçmişti. Parol önerdiler sadece. Umarım yardımcı olur söylediklerim🙏🏻 Şifa olsun🥰
Burcu4135 Asdf1233 bugun 2.dozumu oldum bisey olmadı. Cevremdeki herkes oldu kimse de bi sıkıntı yok. Acaba annenizin baska hastalıgı varda onu mu tetikledi ki
Deletedmom23234 Mom526 Yok ya sadece benim kolum ağrımıştı o kadar ama bazılarının hiç ağrımıyor bile bünye meselesi🥰
Yeni1anne Asdf1233 Korkma canım benim annemde ilk dozunda öyle olmuştu hatta korktu bile tekrar Corona oldu diye o derece ağır geçirdi
Gonul_1 Asdf1233 inşallah birşey olmaz yaşdan dolayı ve bünyeden dolayıda olabilir tez zamanda toparlar
Cycanbaz Benim kardeşimde ve arkadaşlarımda oldu 2. Dozdan sonra. Ateş titreme eklem kas ağrısı halsizlik vs gibi şikayetleri vardı birkaç güne geçti. Bu ara çok duyuyorum 2. Dozdan sonra yan etki. Çok geçmiş olsun inşallah geçecektir.
bimeftun Asdf1233 eşim ve arkadaşımın annesi rahatsızlandı. Sesi bile gitti eşimin. Özelde serum taktılar ikisine de
leyla-kaya42 Asdf1233 2. Doz asida boyle durumlar olabiliyor. Bu vucudun antikor urettiginin gostergesi aslinda.cok uzun surmez genellikle bu yan etkiler.
selnaz Asdf1233 benim babam da yan etki oldu malesef. Aşırı halsizlik ve ağrı yaptı tüm vücutta ilk dozda hem de