Rserin ben 18 den sonra birden 4 kilo aldim, 21 den 26 ya bir 5 daha aldim doktorum kizdi hatta cok hizli gidiyosun dikkat et diye dikatt ettigim halde anlamadigim bir sekilde aliyodum. Su an 34 duz 26 dan sonra kilo alimim durdu bebegim aliyo. Yediklerimde hic degismedi. Herseyden yiyorum sebze meyve bol bol yiyorum. Her sabah kesinlikle yumurta yiyorum. Ekmek makarna nadir ama yiyorum yani yinede almiyorum. Toplamda 9-10 aldim bundan sonrada heralde en fazla 1-2 kilo alirim diye dusunuyorum. Hic 10 kilo almis gibide degilim karnimda cok buyuk degil. Ben de 20 kilo alirim bu haftaya kadr diyodum ama oyle olmadi. Stres yapma. Baslarda hergun tartiya cikardim stres yapardim simdi 4 5 gunde 1 tartiliyorum ve almiyorum ilginc ama gercek :) ayrica ekliyim tuzlu yemiyorum odemimde hic yok, ve su icmeye zorluyorum kendimi. Su hem catlak hem sindirim icin cok onemli. Sindirim icin ayrica kayisi ve armut oneririm kabizlik direk kilo yapiyo