Stabak92-- derya46 7 haftalık olduk yaban mersini kadar olmuşuz😄mide bulantılarım başladı çok fena bu üçüncü hamilrliğim 2 kızım var 😊
ekimannesi3 Sdacbc bana 27 de patlıcan diyor bu uygulamanın büyüklük anlayışına inanmıyorum 🙄 1 kiloyu çoktan geçtik hala patlıcan 😒
AlyaEkmen_ 15+1 avakado🥑henüz kilo almadım başlangıç kilomdan -2kg deyim 🙈 cinsiyete 12. haftada yüzde 99 erkek dendi cumartesi emin olmak için bir daha gidicem 🙈 haftası biraz büyüsün diye bekledim 😂
Egemence AlyaEkmen_ bana da kız tahmininde bulundu doktorum haftaya gidicem bende tam 16 olsun diye 😆
Zeyyyn Sdacbc 🤣 pek bir sırrım yok ilk 4 ay sağlıklı beslendim abur cubur sıfır çikolatadan tiksindim sonrası şekerim çıkıcak diye sağlıklı beslenmeye devam arada kaçsada canım ne isterse yiyorum Tiroid problemim var ilaç kullandımdan beri bence o yüzden almıyorum kilo