depsizoo Minamm-0666 benim tıkım var ama yalancı sancıcıklarım var mide bulsntım var ishal var baskı var olnayan şeyler su nişan gerçek sancı 😄
Uykucu2307 Minamm-0666 aynı yaa bende 37 de doğar diye baktım. 39 olcaz yarın tık yok. Beyfendi gelmeye niyetli değil
asyahumam depsizoo doğmaz bence benim de bugün randevum senle aynıyız 37+5 😂 bana herkes 40i görürsün göbeğin bile düşmemiş diyor bakalım doktor ne diyecek bugün
Akrepbebek depsizoo o bebek cuma günü olmadan gelecek uleennnnnnn😂 gözüm kulagim sende. Sabah uyandigimda profile bakıyorum doğurdu mu diye 😂 çik artık ananin karnindan ananin kucağı daha güzel bebis😂
Evindarr depsizoo benim göbeğim bir ay oldu düşeli. Yok anacım bunlardaki inat nedir bilmem ki 🙎 yerlerinde iyiler rahatlar herhalde 😄 ne uyutuyorlar ne rahat duruyorlar 🤦😵
depsizoo Akrepbebek anan diyincede küfrediyo gibi oluyo eşimle konuşuom telefonda dışardayız ogün didi annemi ver diyip duruyo arabalar grçiyo ses anlaşılmaz diom annemi ver diyip duruyo dedim ananı napcan 😂 sonra konuşursun eve gidince dedim anamı ver diyo
Akrepbebek depsizoo 😂😂 doğru biraz öyle duruyor 😂 küfürler hep ana kelimesi ile başladığı icinn😂😂 bana ana daha samimi geliyor .😂 sende anani napcan dediğinde sanki küfür edecekmissinde son dk vazgeçmiş gibi duruyorsun 😂😂😂
Yeppudaa depsizoo benim ilki öyleydi çünkü sancım vardiyorum doktor inanmıyordu 😅🤣 sonra gece bir sancı oldu hastaneye gittim 3cm açılma . inşallah senin de öyle olur .
depsizoo Yeppudaa ya benim 35 ten beri hep yalsncı sancım var ama son bir haftadır şiddet arttı bakam ne zaman gelcek cuma günü kotrol var işte bakam 🙈 ama çok fazla baskı var altta resmen ameliyatlıymış gibi yürüyom ya
Melisaccskn depsizoo bende 37+3 üm kontrole diye geldim yatmışım yapıldı akşam yada sabah doğumum var umarım sizin içinde hayırlı neyse o olur inşallah 😇🙏
Elif-Handan01 depsizoo bunu bazen bende yaşıyorum senin sürekli mi olmaya başladı canım bu durum bence kanala yerleşiyolar ondan
Zhra_cil depsizoo Seninle günlerimiz aynı 😂hatta kontrol günü bile aynı. Yalancı sancılardan ölüyorum arada belim agrıo acaba doguruyor muyum diyorum ama tık yok 😂 bence gelmez cumaya kadar 😂bizi zorlayacaklar gibi görünüyor 😄