depsizoo Cuma günü randevum var eğlencesine yanlış anlaşılmasın sizce cumaya kadar doğar mı doğmaz mı 😄
Belacivciv depsizoo İnşallah doğar istediğiniz gibi ama bana doğacakmış gibi bir his gelmedi bilemedim 😅
Beyda3759 depsizoo kız 40 haftalığım benim ki gelmedi hala. Sen doğuramazsın daha sırada ben varım 😆😆😆
Gulenay1234 depsizoo hayırlısıyla gelsin inşallah ben de 35 de yapmıştım doğum beklemediğim bi an gelmişti
Seda_nrr depsizoo ayyy hadi bu gece doğuruyoruuuuummmm 🥳 diye post açta bizde heyecanla bekleyelim 😂😂 (her doğruyorum postunu kendi doğummummuş gibi heyecanlanıyorum sizdede öylemi ? 😂)