Bugün doktor kontrölüm vardı 35+6 haftağım ben belki bugün çatı muayenesi olur diye hazırlıklı gittim ne olur ne olmaz bi de pis pis yakalanmayalim dedim 😂 Neyseee beklediğim gibi de oldu alttan muayene edelim çatına bakalım dedi doktorcum ay ama nasıl korkuyorum gerildim yani baya. Doktor sıkma kasma kendini rahat ol dedi. Çatala çıktım doktor iki parmağıyla muayene etti. Acıdı mı? Evet. Ama çok abartılacak bi acı değildi yani kuruluk olup da cinsel ilişkiye girersin ya biraz canın yanar onun gibi bi şeydi. Vee 1 cm açıklık var dedi valla çok mutlu oldum çünkü daha fazla bu çocuğu içimde tutacak dermanım kalmadı 😂 Açılma başladıktan sonra muhtemelen ne zaman doğum yaparım ben