Fatnur38 benim kist değil de tümördü 6.5 cm. Hamile kalamadığım için 1 yıl boyunca, muayene için gittiğimde tesadüfen öğrendik. Laparoskopi ile temizledi doktor yumurtalığımı da almadı şükür. Ama tabiki tümörün olduğu taraftan yumurtlamıyorum hiç, tüp bebek tedavimde de orda oluşan yumurtalar hep geriden geliyordu boyut olarak.
Size tavsiyem, ameliyat çoğu durumda zorunlu olabiliyor yaşam kaliteniz için. Ama öncesinde yumurtalarınızı toplatıp dondurmanızdır. Daha garanti olur. En kötü ihtimalle tüp bebekle bebeğiniz olur. Ama sizin kistinizin cinsini bilemiyorum. Basit kistlerde ve bazı çikolata kistlerinde kendiliğinden hamile kalanlar oluyor ameliyat olmamalarıma rağmen.
Benimki kötü hücreli tümördü. Çok şükür temizlendi. Ama riskli durumda olduğum ve daha fazla bekleme fırsatımız olmadığı için öncesinde yumurta toplama işini doktorum söylemedi.
Nasıl toplatılır derseniz, tüp bebek tedavisindeki iğnelerle yumurta oluşturuluyor ortalama 10 civarı bir sağlık sorununuz yoksa bu sayı çok daha artar. Bazı doktorlar farklı ilaçlarla da oluşturabilir her ay toplar. Değişir. Onlar donduruluyor. Ameliyattan sonra doğal gebelik oluşmazsa, klasik tüp bebek yöntemi ile laboratuvar ortamında eşinizin örneği ile birleştirilip takip edilip rahme transfer ediliyor embriyo.