Demir2015 oğullarım Ateş ve Toprak şimdi Toprak ı bekliyoruz. İsimlerin enerjisi konusunu bilmem ama Ateş yaramaz bir çocuk hiç olmadı. Hareketli çocuk ve yaramaz çocuk bambaşka şeyler. Biz anne ve baba sakin yapılı ama neşeli insanlarız çocuğumuz da öyle oldu. Çocuk doğduğunda olduğumuz çevreye göre şekil alır. Kuralsız ya da dengesiz bir ortamda büyüyen çocuk tabi ki davranışlarını şekillendirmekte zorlanacaktır. Benim oğlum Ateş ama asla yaramaz değil ama allah nazardan saklasın yakışıklı, yakıyorsun oğlum deriz 🤣🤣
Çevremden en çok aldığım tepki ise işte ağır isim, kuranda geçmiyor gibi yaşlı insanların tepkileri oldu. Ama biz çok dindar olmadığımız için hiç o açıdan bakmadık. Biz dünyayı oluşturan element olan Ateş i düşündük de koyduk. Ne düşünürsek o olur bence