esmerrmm migroslarda satılan kefirzadem var onu içiyorum. İçeriğini okursanız gerçekten mayalayıp şişeliyorlar, tozdan vs yapmıyorlar diğer markalar gibi. Zaten meyvelisi de yok, sade olan her zaman daha iyidir şeker içermediği için. Evde meyve ya da püresini ekleyerek tatlandırabilirsiniz.