Minigimyolda Semahasan001 amh bakılmasını da isteyin doktordan çok yenisiniz belki gerek kalmaz tedaviye
nta marbling10 evet tüp bebeği ve takibini kendisi yapıyor. Hastaneden memnunum tek sıkıntı randevu saatinden daha fazla bekliyoruz maalesef yoğunluktan dolayı.
marbling10 nta Arkadaşım için sormuştum aynı hocaya gidiyorsunuz rica etti, instagram ya da numara verir mi acaba diyor, kendisinin de kayıpları var. Yakında tayfun hoca takipli tedavi gmrecek inşallah. Kendisiyle konuşursanız çok memnun olur