Naciyeylmz valla hiç kimseyi dinlemeyin bebeğinizin ve sizin sağlığınız herşeyden önemli canım. benim cevremde konuşan çok insan vardı sezeryan olucam demeye bile korktum laf edecekler diye düşün
eşimin annesi yüzünden çocuğuma mama veremedim sarılık ilerledi 1 gece hastane de yattik emzirsene dedi durdu süt olmayınca neyle emziricem aklıma geldikçe kendime kızıyorum sütun gelmezse de çocuğu ac bırakmayın sezeryan olunca 5 6 güne anca geliyor süt ve yetmiyor bak benim bazen var bazen hiç yok mama da veriyorum napayım ac mi kalsın çocuğum