Selam kızlar 38+6 günlük hamileyim dün çati muaynemi oldum. Hersey iyi ama bi yerde bi basıklık var dedi doktorum 3.500 kg normal doğum yapabilirsn ama 1 hafta sonra 3600-3700 olursa sezeryan dicem dedi. Bu 1 hafta içinde sancım olursa normal denicek ama normal doğumun beni zorlicağını destek gerekebilceğini söyledi yani karnıma baskıyla doğum olabilceğini ayrıca kesi olabilceğini söyledi kafam cok karışık korkuyorum. Sizce normal doğum icin bunlar yeterli mi suan bebeğin kilosu nerdeyse 3.500 kg 😞