birtriptanesi evet öyle ama ben çok zorlandım ya ilk doğumumdu ama öldüm dirildim sanki burda öyle güzel pozitif doğumlar okudum ki benim öyle olmadı 😣 Ama çok şükür oğlum şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor Rabbim sizlere de tez vakitte nasip etsin inşallah