Doktora gidin içiniz rahat etsin tabi ama 40 hafta doldu diye birden yok suyu azalacak yok kordon dolanacak yok kakasını yapacak diye bir şey yok korkmayın 43. haftada gayet sağlıklı doğum yapanlar var kafanızı korkularla doldurmayın her bebeğin gelişimi farklıdır robot değil bunlar 40 hafta dolar dolmaz hepsi arıza versin