DuyguSnerTatlcan
Bizde karar verememiştik kimin istediği olsun diye son 1 ay kala sağ olsun kayınvalidem eşimle konuşmuş. " 9 ay karnında taşıyor, zorluk çekiyor ,bende istediğim ismi koyamadim deden karıştı çok gücüme gitti, çok içimde kaldı, çok üzüldüm bırak annesi koysun adını" demiş. Eşimde kabullendi 😊 bende "tabi seninde içine siniyorsa olsun" dedim.. sonuç olarak benim dediğim ismi koycaz. Söz verdim bende ikinci olursa senin istediğin olcak diye.