Aycan1 Melis35 Keske ellemeseydiniz dediğiniz gibi jilet almasaydın en azından sert geliyo kökü kalınlaşıyo ben dökülmeyeceğini bilsemde jiletle almam hayata
Aycan1 Melis35 vala bendede tiroid yüksekliği var halada ilaçlarımı kullanmadım doktor sınırda demişti inşallah bi zararı olmaz 😕
1anne-2bebek Melis35 bnım normalde de vardı. Alıyordum. Hamıle oldum gene alıyorum cıkıyor malesef. Ama hamılelıktr cıkan lar dokuluyormuş diye duymuştum
Suleasyaa Hamile kalmadan önce de vardı hamilleikte arttı. Ağda yaptırıyorum. Gerçekten psikolojimi bozmaya başladı çünkü
Burcu_NFUE Melis35 evet arttı koparma hiç doğumdan sonra plesanta vücuttan çıkınca onlarda dökülüyor ☺️☺️☺️☺️
ElfAtm1 Seymamsl üst bacağıma da jilet vurdum ben bu sıcaklarda daha kolay geldiği için. Ama pisman olacağım galiba 😪
Seymamsl ElfAtm1 ben karın bölgesinde oluşan tüylenme için söyledim onu normalde lohusalıkta dökülecek olan tüyler kıl olmasın sonra dan uğraşmayın diye ☺️ Normalde de bacağınızı falan jiletle alıyorsanız üst bacağınızı da alabilirsiniz tabi
Seymamsl Melis35 daha 18 haftadayım ben ☺️ O yüzden henüz kilo da almadım tüylenme falan da olmadı ama vücudum çatlamaya çok müsait onun için üzülüyorum
hepoyleolurzaten Melis35 evet benimde arttı siyahları ama asla dokunmadım hatta belli ni haftadan sonra bazı kısımları döküldü bile
marbling10 Melis35 evet arttı ama gebelilten sonra azalıyor, azalmadan bir müdahalede bulunmayın bence, hormonlar düzelmeden başa çıkmasınız