Merhaba ben 21. Haftamda doktorumun yönlendirmesi üzerine Prof.Semih Özeren in özel muayenehanesine gittim .Bir çok açıdan riskli gebe olduğum için doktorum özellikle bu ismi verdi. Yarım saat süren bir muayene oldu . Heryerine tek tek baktı . Fotoğraflari ve videoları CD şeklinde bana verdi doktorum için rapor hazırladı .kafamdaki bir çok soruyu cevapladı. genel olarak memnun kaldım tek sorun 800 lira olmasıydı . Riskli gebelik olmasa daha uygun bı yerde yaptirirdim büyük ihtimal.