Bfduam Blackangelss inş netleşince yazarsın, bu belirtiler çok benzer öngöremiyor insan. Kalp çarpıntısı belirtisi olmuştu burda bu arkadaßta öğrenmeden önce.
Bfduam Myworld34 hamd olsun canım, bende ikinci dozu vurulunca kadar korundum, bu ay korunmuyordun, inş güzel haberlerimizi veririz birbirimize. Ovulasyon denedim bu ay, anlar mısın fotosunu atayım, arkadaşlar yumurtlama dedi.
Myworld34 Bfduam anlarım evet at burda herşeyin profesyoneli olduk 🥰🥰🤣 ben de Allah razı olsun burda biri gönderdi yarın elime ulaşacak benim adetin 14. Günü artık bu ay yapmam gelecek ay yapacağım
Bfduam Myworld34 sorma ya, öğreniliyor içinde olunca işin. İyi yapmış sağ olsun arkadaş göndermekle, hayırlı olur sonucuda inş. https://imgyukle.com/i/aXASp dün, https://imgyukle.com/i/atHtI bugün,
miranbeyinmothersi İnşallah hamilesinizdir ve güzel haberler alırsınız. Benim korunduğum bir dönemde adet tarihim itibari ile bir hafta boyunca sürekli adet ağrılarım oldu bel sırt oluyor genelde bide aşırı gögüs hassasiyeti oldu sonra 5 haftalık hamile olduğumıu öğrendim. Suan 9+3 🤰
Blackangelss miranbeyinmothersi inşAllah bakalım bu günlerde test yapıcam nasip inşAllah dua edin hamilenin duası kabul olurmuş 🥰🙏
MerveNur- Blackangelss ben de kabız olmadım ilk günlerimde normale göre baya rahattım hatta ishal olmasam da. Benim 10 gün önceden kasık ağrım başlamıştı ve son günlerde denge bozukluğu çok yaşadım 1 gün kala da test yaptım pozitifti. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 😊
Blackangelss MerveNur- ben ishal oldum canım dün gece ve kasık ağrısı çektim bu gün ishalim devam ediyor nasip bakalım inşAllah güzel haber alırım 🥰🥰
Myworld34 Bfduam yeniden silikleşince çatlama oluyor şuanda yumurtlama dönemi yarın ve ya diğer gün çatlar bugünlerde hergun değerlendir
Myworld34 Bfduam https://resimyukle.io/r/YcQ2zYtaq5 bak bunu şuan yaptım gelir gelmez çatlama mi olmuş yoksa yumurtlama mi olacak anlamadım 🥴🥴
Smyrayldrm Barlas_mom bende 4+1 oldum cnm ya ıshal bende oldu sonra kabıxlıga dondu sol tarafım hep batı agrıdı cok kotu mıde bulantılar asırı derecede mıde yanmalarım var sen nasıl gdyr hamılelık cnm 🥰
Barlas_mom Smyrayldrm hala ağrılarım var kasıklarım da canım göğüslerim çok acıyor ve sağ gözüm bulanıklaştı 🙈
Smyrayldrm Barlas_mom yok agrım cnm sımdılık cok sukur ama bulantılarım cok mıde ynmam cok bende goxlerım arada oldu ya bende dyrm nıe bole oluyo 🤭bugun randevum var doktora gdcm hayırlısı olsjn allahım saglıkla nasıp etsın ınslh hepımıxe senın kan degerın kac cıktı cnm