38+0 olduk bebiş doğdu butonuda geldi beni bi heyecan sardı acaba ne zaman gelir bu bebişler belirtileriniz neler kızlar ? Karnın inmesi doğumun yakın olduğu anlamına mı geliyor adet ağrıları da var ahh bu sıcakta asla çekilmiyor hamilelik şişlikleriniz varmı neler yapıyorsunuz hareketleriniz nasıl benim ayaklar baya şişti artık kendimi taşıyamıyorum 😂 hurma yemeye başladınızmı hurmanın ne gibi faydaları var bu arada tarçınlı su duydum ne faydası var çok soru sordum 😂