umudunannesiii Nurklc38 e daha normal senin ben ilk bbegimj 22,23.haftalarda hssetmeye baslamstm :) Ama şuan 32+6 yim bir görsen maşallah bebişim hep hareketli bir yere bir toplaniliyor büzuluyor gobegm yamuk duruyor bir tarafı yüksek bir tarafı alçak 😂😂😂
Nurklc38 umudunannesiii Ben bazen düşünüyorum acaba bende mi sorun var diye demekki normalmış 😂 içimi ferahlattınız sağolunn vallahi
umudunannesiii Nurklc38 sen bi 25 ol bak devamlı pıt pıt hissedersin :) Ben şuan kziyorum oğlum az hareket et de az uyuyim diye 😂
Nurklc38 umudunannesiii Üzülüyordum bazen hissediyorum böyle pıt pıt oluyor sonra kesiliyor hissedemiyorum anlayamıyorum diye
Sevgikaya1525 umudunannesiii 😂😂😂ahhaha aynıyız valla kocam dalga geçiyor benle dior bırkmıyorsn çocuk ciğerlerini geliştirsin😂
umudunannesiii Reyhandmrl Bebek byle bir yerine toplanıyor pit pıt ses geliyor devamlı ama ardı ardına beş.dk byunca flan
Reyhandmrl umudunannesiii anladım pıt pıt oluyor ama ses gelmiyor bi de 5 dk sürmedi hiç inşallah denk gelirim 🙂🙏🏻