Bebis1 canım ben 16. haftamda fln rahatsızlık yaşadım tansiyon sandım şekermiş. sen bir rahatsızlık hissetmiyorsan ve yaptırmak istemiyorsan yaptırma, ama şekeri, beyaz unu (beyaz ekmek, makarna,pirinç, vs) ve tatlıları hamur işlerini hayatından çıkarmaya çalış. bende gebelik şekeri var diyet uyguluyorum bunlar katiyen yasak