SecilM Anna-Karenina ben de 5+0 oluyorum 10 dk sonra ☺️ cuma günü kese muayenem var. İnşallah hepimiz güzel haberler alırız, Allah tamamına erdirir 🥰
Anna-Karenina Mericiik kiyamam kuzum benim. Benimde iki kere dış gebeligim oldu. Şimdi tup bebekle hamile kaldim. Oyle iyi anliyorum ki seni
Anna-Karenina SecilM bende simdi aradim doktoru 6 Agustosa aldim ultrason randevumu 😍 insallah o telasli kalplerinin sesini duyururlar bize 💖🧿
Ozhal İyi akşamlar bugün hamile olduğumu öğrendim. 6 ay önce düşük yaptım. Şuan karnımda ağrılar var yine düşük olma ihtimali var mı korkuyorum😔
Barlas_mom Ozhal inşallah yoktur pozitif düşün benim de inanılmaz karnım kasıklarım ve belim ağrıyor kötüyü çağırma sıkı sıkı tutunuyorlardır belki 🤗☺️
Barlas_mom Pembepanterr hadi yaa bir de benden sadece tek tüp kan aldılar hemşireler doktor 24 tane tahlil yazmış anlamadım hepsine onla mı bakacaklar 17 tanesinin sonucu e nabıza düşmüş
kayramm10 Barlas_mom Bende 5+0 haftalık gebeyim attan muayenede keseyi gördük bugün 🙏 ama benden 7 tüp kan aldılar yarın sonuçları çıkacakmış bende şaşırdım 7 tüpü görünce 🤔
Pembepanterr Barlas_mom Bende şimdi kan vermeden dönüyorum umarım güzel şeyler duyarız hepimiz 😊 güzel sonuçlarınız çıksın 🌸
Kuzusununanasi 6 haftalığım mide bulantılarım başladı, allahtan istifra etmiyorum. Ama tam da onu aşerir bunu yerim oh ne güzel derken iştahım gitti iştahla yiyememek üzüyor beni😁
Pembepanterr Kuzusununanasi Ben bu hafta domates turşusu ve çiğköfteyi çok istedim birkaç kere de yedim ama bi iştahsızlık var geceye doğru midem bulanır gibi oluyor midem rahatsızda olmaya başladı zaten hassas bir midem var bakalım 😊