Anna-Karenina Temmuz ayinda hamile kalan annişleri bi postta toplayalim hadi 😉 sorularimizi paylasalim, can sıkıntısında kolayca sohbet edelim 😍
Pembepanterr Anna-Karenina 2. Gebeliğim ama hala heyecan oluyor 7 haftalık olmayı bekliyorum ultrasonla görmek kalp atışını duymak için zaman nasıl geçecek bilmiyorum 😃 4+1 sizde durumlar ne kızlar
Anna-Karenina Pembepanterr ben heyecandan deliriyorum. Yarin sabah klinigi arayip 2hafta sonrasi icin randevu alicam ilk ultrason olucak benim bebisimle
Barlas_mom Pembepanterr bende bugün verdim yarın çıkacakmış sonuç bu sefer sağlık ocağın da verdim ☺️
Pembepanterr Barlas_mom Bende öyle yapacağım labimden bakınca aynı günün gecesi görebiliyorsunuz bi numara veriyorlar sağlık ocağındam rica edince 😊
Barlas_mom Pembepanterr hadi yaa bir de benden sadece tek tüp kan aldılar hemşireler doktor 24 tane tahlil yazmış anlamadım hepsine onla mı bakacaklar 17 tanesinin sonucu e nabıza düşmüş
Mericiik merhaba 5+1 hamileyim. Adet gecikmemim 6.günü bugün. 24 temmuz beta değerim 716 26 temmuz beta değerim 1281. Sizce normal mi tam iki katı olmamış tedirgin oldum tekrar kan vermeli miyim yoksa cuma günü direk doktora mı gideyim
rabia3561 Mericiik bence tekrar kan verin sonucunuzu alıp doktora gidebilirsiniz. Bende 1100 olmuştu değerim keseyi görmüştü doktorum
Anna-Karenina Mericiik hayirli olsun canim benim. İlla iki kati olmak zorunda degil %60 ile %100 arasinda artis bekliyor doktorlar. Bence gayet normal degerlerin
Mericiik rabia3561 bende diyorum ki cuma gittiğimde inşallah aksilik olmaz tabi olursa doktor isterse veririm tekrar strese girmiyim diyorum ne dersiniz
rabia3561 Mericiik siz daha iyi bilirsiniz ben artışınızın devam etme şeklinden sebep kan verin demiştim. Özel değilse neden cuma günü gitmek istiyorsunuz? Ben sabredememiştim. 1100 görünce hemen gitmiştim keseyi görmek için
Mericiik rabia3561 beklemek istiyorum daha önce 3 başarısız gebelik yaşayınca malesef biraz daha bekleyeyim dedim.. biraz daha garantiye almak açısından
Anna-Karenina Mericiik kiyamam kuzum benim. Benimde iki kere dış gebeligim oldu. Şimdi tup bebekle hamile kaldim. Oyle iyi anliyorum ki seni