Senadalmiss Merhaba iyi akşamlar arkadaşlar maltepe tıp merkezi camii altında orada renkli doppler çektiren var mı bişey sorucam da ?
Sulegorkemakyol Senadalmiss bende burda bekliyim bende oraya gitmeyi düşünüyorum fiyatları diğer hastaneler çok çok daha uygun çünkü
Sedasariyildizz Senadalmiss hemen evimin yanında ama ben iğne olmak dışında adımımı atmam oraya devlet hastanesinden farksız🤷🏼♀️ Perinatoloğa gitseniz daha iyi olmaz mı renkli ultrason için
lentil Senadalmiss ben orda yaptırdm evet çok kalabalık oluyor haklısınız ama fiyat olarak iyi işte. Ben sabah erkenden gitmiştim hiç sıra beklemeden girdim sabah
Senadalmiss Sulegorkemakyol gerçekten öyle Ersoy hast görüştüm direk doppler çekmiyolarmış kadın doğuma muayene olmak gerekiyomuş 135 tl doppler 500 aşırı pahalı gerçi medicalparkta 800ü felanmış
Senadalmiss minnosannesiii nasıldı peki ? Ben bugün gittim ay resmen devlet hastanesi gibiydi bide sıra gelmedi çok yoğunlardı bende başka işlerimi halledip tekrar gittim bana 4 hafta sonra gelmemi söyledi sizin nasıl geçti Doğan kuş diye bi dr vardı ben gittiğimde
minnosannesiii Senadalmiss ben gittiğimde de çok sıra vardı yani gelen giriyor gibiydi ama fiyat olarak en uygun orayı buldugum için gittim doktorumun adını hatırlayamadım ama yaşlıca bir beydi. Çok detaylı baktı 45 dk falan sürdü bir sürü fotoğrafını verdi vermediklerinide cd ye aktardı yani ben memnun kaldım açıkçası
zhv Senadalmiss merhaba, ersoya muayene olmadan yaptırdım. radyolojiden ayrıntılı ultrason için randevu aldım, doppler değil. Hastaneye gittiğimde 350/250 hatırlamıyorum o gibi bir fiyata yaptırdım.
Senadalmiss minnosannesiii muhtemelen dediğim drdur. Benim şöyle bebeğin organlarını göremediğini 4 hafta sonra gelmem gerektiğini söyledi 20. Haftamdayım cinsiyeti hala belli değildi kesin olarak 18+3te zeynep kamilde kız dediler dopplerde dr gülerek erkek dedi güvenemedim ciddi miydi
minnosannesiii Senadalmiss ben 21+3 te gittim direk aldı. Erkek olsa şimdiye kadar görünürdü diye düşünüyorum benim 11 haftda doktor erkek gibi dedi 17 de erkek kesin dedi
Senadalmiss minnosannesiii bende öyle düşünüyorum erkek kız sorun değil iki oğlum var şükür. Kızı görmek daha zor acaba kordon mu gördü bide çok kalabalıktı mola vermeden baktı herkese yorgundu oyüzden mi öyle oldu anlamadım siz dr olarak nereye gidiyosunuz acaba ?
minnosannesiii Senadalmiss ataşehir meditime ismi değişti medar oldu nursel öztekin hanım var ona gidiyorum
minnosannesiii Senadalmiss yani tanıdık önerisiyle oraya gittim maltepede oturuyorum aslında ama hangi doktora gideceğimi bilemedim açıkcası
Senadalmiss minnosannesiii ben diğer çocuklarda da hem devlete hem özele gidiyodum drnuz iyidir ama bence iki dr görüşü çok daha iyi olur yine sizin kararınız
minnosannesiii Senadalmiss çalıştıgım için haftaiçine alamıyorum randevu yoksa bana kalsa tabi devlet kontrollü giderdim ama mecburen
Senadalmiss Sedasariyildizz dr istersem iptal edebiliceğimi istersem tekrar gelip bakabilicrğini söyledi çok kararsız kaldım