Kahannesi meryemmblog inşallah canım doktora ilk defa gittim ve koskoca hastanede tek doktor oymuş aşırı yoğundu acava gözünden kaçtı mı dedim o yüzden sordum haklısın🙏☺️ Teşekkür ederim
depsizoo tgba22 kalp atışı yüksek olan düzene girsin diye yapıyolar zaraeı yok ben hareketlerini hissetmiyom diye takmışlardı