Kahannesi canım benim bebeğin bugün nabzı 2 kere 170 üstüne çıktı doktor taşikardisi var diye nst yi öğleden sonra tekrarladı. Nst çekilirken çok hareketliydi sonra usg ye girdim orada da hep hareket etti nabzı 170 çıktı doktorum hareketli olduğu için olabilir ama öğleden sonra nst tekrarlauacağız dedi. Öğleden sonra normale dönmüştü. Tatlı şeyler yiyip mi girdin sabah nstye diye de sordu evet biraz fazla kaçırmıştım gerçekten tatlıyı. Dizin de öyle 180i bulmuş birkaç kez doktor hareketli olmasına bağlamıştır nst de hareket ettiyse