Benim bulantılarıma çok iyi geldi gece yatmadan önce 2 adet yutmamı söylemişti doktorum. Bitipte alamadığım zamanlar aşırı zorlanmıştım. Bende yuttuğum hicbir ilac uyku yapmadı. Dün ilaç yine bitti ve bende yazdırmadım ama şuan iyiyim şükür sanırım artık yutmama gerek kalmayacak 🤲 18+5 teyiz.