Yarın itibariyle 24.haftam doluyor 25e giriyoruz Allahın izniyle. Tam zamanında doğarsa kaldı 15 hafta😍 sizler ne alemdesiniz? 25 haftada bebişte neler gelişiyor, boy kilo ortalama ne kadar oluyor? 24ü doldurmuş oluyoruz daha 24 sayılıyor sanırım ama ben içinde bulunduğum haftayı sayıyorum hep. 24+1 e 25.hafta diyorum. Sabırsızım sanırım🙈 sizler nasıl söylüyorsunuz? Hazırlıklar ne alemde? Hareketlerini hissediyo musunuz? Bir de şeker yüklemesi yaptırdınız mı? Hadi sohbet edelim🤗