Kubra4141 maalesef ama tiksinme gelecek belli bir zaman sonra inşallah. Psikolojik olarak hayattan soğudum ağlama krizlerine girdim. Yığınla arkadaşım var sigara içen gebeliği boyunca ve bebeği sapasağlam Doğan büyüyen. Onlarla görüştüm. Biraz kısmet bu işler ben buna inanıyorum. Diğer taraftan hiç sigara içmeyen arkadaşlarımın bebek kayıpları, erken doğumları, engelli doğumları var… iki ucu 💩lu değnek bu sigara mevzusu. Tek temennim tiksinmem bir süre sonra 🥺