Nurtrky oznuryakup44 canım ben 35+3 benimde senden biraz küçük boşwer daha rahat hareket ediyosun öyle düşün ideal bu karın
oznuryakup44 Nurtrky keşke herkes sizin gibi düşünse gelen geçen ay karnı çok küçük çocuk küçük olur diyorlar sinirleniyorum
Nurtrky oznuryakup44 ay banada cinsiyet belli mi diyolar diyorum dört hafta sonra doğurcam sinir oluyor evet insan 5 6 aylık sanıyolar ama benim bebişin kilosu önde bile
Asyamira oznuryakup44 https://www.hizliresim.com/ftd1732 38 haftalık olduk son 1-2 haftadır bu büyüklükte benimde hiç ozendigim gibi büyük bir karnım olmadı 😂😂
Sadece_anne oznuryakup44 Yani ben suan 23+2 deyim benimki bundan belki daha buyuk. Muhtemelen iç karniniz genis
Meralrabiamhmt oznuryakup44 ultrasonda 2700 cıktı dogumda 2500 3 gün sonra kontrolde sıslerı gitmiş 2300 kaldı yavrum ınsallah sızın oyle olmaz
sultanacan oznuryakup44 benim doğumda bile daha küçüktü 😀 o yüzden kafana çok takma haftasıyla kilosu iyi olsun yeterli
Deniz1990 oznuryakup44 Bence gayet iyi karnınız ben daha 30 haftalığım ama karnım davul gibi cok zorlanıyorum. Allah sabrını veriyor çok şükür 😂
badembid oznuryakup44 hayır gayet normal ayrıca yat kalk dua et kuzum küçük karın iyidir daha güzel toparlarsın🙏🏼🙏🏼