minikoglumm oznuryakup44 ıç karnın var demek ki canım ne güzel benim artık önümde büyük boy karpuz var sanki
3MelekAnnesi3 oznuryakup44 kücük ama iç karnın büyüktür kücük büyük olması önemli deigl benimde asırı sivri 34+2 yim
Naz_01 oznuryakup44 şöyle diyip seni motive edeyim o zaman .şuan 39+2yim ve karnım senin ki kadar.beni gören herkes 6aylık hamile sanıyor [url=https://www.hizliresim.com/8ft9kpo][img]https://i.hizliresim.com/8ft9kpo.jpeg[/img][/url] 😀
Nurtrky oznuryakup44 canım ben 35+3 benimde senden biraz küçük boşwer daha rahat hareket ediyosun öyle düşün ideal bu karın
esmerrmm oznuryakup44 büyük karinli olmak hic guzel degil gercekten 😅 benimde cok asiri bir karnim yok 39 haftaligim ama yinede bana cok buyuk geliyor zor oluyor
Fndmrplt oznuryakup44 bence çok güzel koca göbek olup ne yapacaksınız ayağa kalkıp yere baktığımda gördüğüm tek şey ayak parmak uçlarım 😭
Meralrabiamhmt oznuryakup44 ultrasonda 2700 cıktı dogumda 2500 3 gün sonra kontrolde sıslerı gitmiş 2300 kaldı yavrum ınsallah sızın oyle olmaz