depsizoo Deletedmom23234 He yok Allah tan o konuda babasına çekmiş döndü bana çekseydi bende dönmemişim gerçi kilo yapı olarakta babasına benziyo😬
Deletedmom23234 depsizoo 😁😁 ben biliyordum senle aramızda farklı bir bağ vardı zaten hissetmiştim demek ikimizde ters doğmuşuz😁😁😁
psychologist Benim postu görmüştün 10-15 dk da bir düzenli sancı çıktı doktor eve gönderdi😂 suyun gelirse dayanamaz olursan kanama olursa gel dedi🤷🏼♀️ Bide ben planlı sezeryan olcam normal doğuramıyorum🤦🏼♀️
depsizoo Deletedmom23234 😂 annem kontrole diye gitmiş doktor kızmış sen ne geziyon diye doğuma almışlar hemen 😂yani kontrole dşye gitmese daha gelecem yokmuş benim
elfmoom depsizoo çocuğunda sana çekmiş😂 sen bizimle dalga geçiyon doğuruyom diye o da seninle dalga geçiyo doğuyom diye 😂😂😂
Pelinbyrktrlr depsizoo Benim bugün nstde sancım çıktı 80 falan ama hiçbir şey hissetmiyorum 36+4üm doktor sancın var dedi bebek de 38+5le uyumlu bilmiyorum nolcak 37 bitse iyiydi😃
Deletedmom23234 depsizoo ahhahah😁😁😁 doguramadim diyosun ya birde düşünsene kontrole diye gidiyosun hemen doğuma alıyorlar seni 😁 senden çok ekşınlı bir doğum hikayesi bekliyorum 😁
depsizoo Deletedmom23234 He o anamda diyon 😂 bilemicem çok değişik bi anda çok değişik bi şekildede gelebilir kavgalı ekşınlı heyecanlı mutluluklu ağlamaklı bi doğum misila kaçmalı uçmalı falan 😂 çok film izliyok biz dicemde filmde izlemiyomki