depsizoo rosatue göğsün altından başlıyiiii bel kısmına bi selam veriyi küstürmüyo orayı kasıklarada bi selam veriyim diyo krampı sokuyo kasıktaki gidiyoda beldeki yatılı gelmiş gitmiyo 😂
MEAsya depsizoo Benimde sırt bel kasik alt karın ağrısı var seninle aynı haftamız biliosun bugün kontrolüm vardi gittim nstede sancı fln çıkmadı yalanci sancılar demkki aslında beni rahatsiz edio ama yok bişey 🙂
Pelinbyrktrlr depsizoo Benim bugün nstde sancım çıktı 80 falan ama hiçbir şey hissetmiyorum 36+4üm doktor sancın var dedi bebek de 38+5le uyumlu bilmiyorum nolcak 37 bitse iyiydi😃
Masal53 depsizoo gerçek doğum sancısı zaman geçtikçe şiddetlenir ❤️❤️ benim ilk kasıklara vuruyodu açılma sonlara geldikçe karın vajina kasık olarak ilerledi
agustosannesi1 depsizoo ben de anlayamıyorum ya geçen 4 saat boyunca aralıksız sancı vardı ne yaptıysam da geçmedi nstde yalancı çıktı 😅
Deletedmom23234 depsizoo kıyamam kaç gündür ne haldesin kim bilir sen emin misin kız bunun yalancı sancı olduğuna
Deletedmom23234 depsizoo Hadi ya doğur bee yaparsinn 😁 benimki de dönmemiş hala anası kılıklı kız bende ters doğmuşum doktor 2 hafta sonraya yine çağırdı dönmezse sezaryen tarihi vericek🥺
depsizoo Deletedmom23234 He yok Allah tan o konuda babasına çekmiş döndü bana çekseydi bende dönmemişim gerçi kilo yapı olarakta babasına benziyo😬
elfmoom depsizoo çocuğunda sana çekmiş😂 sen bizimle dalga geçiyon doğuruyom diye o da seninle dalga geçiyo doğuyom diye 😂😂😂